bloggkoll e faktiskt bra


2009-02-20 @ 15:37:37

Tänk va smidigt de e o logga in på bloggkoll/ha bloggkoll öppet hela tiden medan man surfar. då slipper man o komma ihåg alla adresser till alla bloggar man vill läsa (för ibland försvinner de från datorn) och varje gång någon har skrivit ett nytt inlägg så syns det på bloggkollen. Thank god för bloggkoll säger jag bara =) =)

annars hade man nog gått miste om många intressanta inlägg o fina bilder,


så som jag sagt innan, e bara o klicka på ikonen nere i vänstra hörnet efter detta inlägget..så har ni koll på mina inlägg (hahah..om nån nu verkligen vill ha de)







Kommentarer
Postat av: Linda

S: Hehehe mjo men dagarna blir väl vad man gör dom till antar jag :)



HAHAHAHA, jag har inte varit inne på min bloggkoll på läääänge. Och när jag loggade in så fanns där över 2000 inlägg som jag ska läsa. Jisses. HAHA!

2009-02-20 @ 18:15:50
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback