borta bra men hemma bäst.


2009-02-25 @ 17:04:02
Sitter framför tvn o ser på true blood medan elliott sover.  har varit en rolig dag idag, men ack så intensiv.
Vid halv elva åkte vi iväg mot mjölby, då va man ju tvungen att innan klä på elliott, slänga in vagnen i bilen, sätta lillen i stolen. SEdan när vi kom fram till mjölby va de samma visa fast tvärtom :p

Hittade dock lite idag; blev en gjordbody, en groddregellapp, två dregellappar i svart, ett par jeans till elliott (har lyckats slarva bort ett par för honom)

SEdan åkte vi till skänninge o hämtade upp min syster på hennes jobb å så åkte vi och åt. Ja tog en pizza (mums), eftrer jag ätit halva pizzan så vaknade elliott till där i sin stol, så var bara o göra iordning mat till honom, efter en stund var moster elinor snäll nog o tog över så jag kunde äta klart. Men va typ klar efter fem minuter för orkade  inte äta upp hela alltet ju.

Sen åkte vi till min syster elinors jobb så jag kunde byta blöja på elliott där.

Sedan blev de även lite ö&b; köpte där en matta, förvaringslådor o lite småplock. Det är kul o gå på ÖB.

HAr fått packa ur o i bilen x antal gånger som sagt. Vi var hemma vid halv tre cirka o då åkte elliott o jag direkt till bengtsson o köpte lite tyg till lilla datarummet, sedan var vi o köpte färg o sedan handalde vi på ica. Så som sagt många gånger!

Var så underbart skönt o komma hem kan jag lova, det tyckte nog elliott med =) har kommit på att babysittern är bra för hans mage för nu har de hänt att han bajsat när han suttit i den ett antal gånger, till o med idag. så de kan jag varmt rekommendera.

hoppas a kommer hem från återvinningen snart så jag kan måla allt nu =) sen ska de målas en sista gång imorn.

Nä, nu blir de inte mer bloggande på några timmar. återkommer senare.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har vi köpt spjälsäng =) och tapeter till bebisrummet..snart kan jag börja fixa där inne =)

2009-02-25 @ 20:19:23
Postat av: emelie o elliott

till eva: gud vad roligt =) så spännande ju, vad blev de för säng? åkte förbi era trakter idag när vi skulle åka till skänninge från mjölby, så nu vet ja hur ja ska åka sen..haha! hoppas allt e bra med dig o lillen i magen. kramis

2009-02-25 @ 20:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback