Dagen som varit.


2009-02-09 @ 18:16:06
Har varit en riktigt bra dag faktiskt. Elliott sov ju bra inatt så hans mamma fick sömn med.  HAn har inte gjort annat än o sova idag känns de som..min lilla sömntuta! när Elliott vaknade vid tio fick han mat, sedan klädde jag på honom o så satte jag honom i babyskyddet o vi åkte iväg till elliotts mormor en sväng. Fyrtiofem minuter senare var vi på BVC hos de "virriga ", efter det åkte vi hem o myste lite här hemma me pappa A som varit hemma idag med. Imorn blir de nog jobb för hans del igen.
Lagade lite mat som vi avnjöt vid ett; strimmelbiffgryta med ris o sallad. Sedan fick lilleman mat vid halv tre då han äntligen vaknade. Efter de lade jag han i vagnen o så gick vi ut på en långpromenad han och jag.  Var o handlade lite på hemvägen med, han vaknade lagom när vi kom innanför dörren här hemma. Men efter bara en liten stund somnade han igen lillen.  O nu ligger han här på en kudde bredvid mig i soffan o sover hårt igen. han ligger på sidan med ansiktet mot soffryggen o blöjrumpan putar utåt rejält.  är fyra timmar sedan han fick ersättningen nu vid halv får se om han vaknar eller om han sover en stund till. om jag va han skulle jag va jättehungrig! Men har inte mage till o väcka honom heller ju.

vad har ni gjort idag då`?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback