fredagsmys


2009-02-13 @ 19:38:43

sitter/ligger här i varsin soffa a o jag o elliott ligger på en kudde i min soffa. han e så galen i våran golvuplight som står precis vid honom. han ligger o kikar på den o jollrar massor samtidigt som han sparkar med fötterna.

Idag hoppade han över ytterligare ett mål då han låg o sov. han låg ute i vagnen o sov i tre hela timmar..de ni! o då hoppade han över ett mål med två hela timmar. Han e så duktig min pojke =)

har nyss avnjutit en god middag; ugnsstekt skivad potatis med ryggbiff o vinsås. var såå gott. o sen blir det lite fruktsallad till efterrätt..inge godis här inte. bara på lördagar.


imorn är de vägning för o se om ja nått mitt mål att gå ner ett kilo sedan i måndags.

imorn blir de nog att vi åker iväg till stan en sväng o shoppar lite. Pappa a skulle köpa fotbollsskor, o vi behöver köpa elliott ett babygym tror jag bestämt =)

nää..mer bloggat än såhär blir det inte ikväll..nu ska jag fortsätta mysa med familjen =)

Vad gör ni ikväll?

kramar









Kommentarer
Postat av: Eva

jag har varit trött hela dagen, men har köpt ett litet babyset idag =) mina första bebiskläder jag köper =)

nu ska vi äta chips med dip och glo på heroes =)

2009-02-13 @ 20:00:59
Postat av: Johanna

När du skriver att Elliott sover ute, menar du då utomhus?

2009-02-13 @ 20:11:14
URL: http://familjenkorb.blogg.se/
Postat av: emma

ja vi blir ungefär så många med, plus en massa barn :) jag undrade mest för en del verkar ha så galet mycket folk på sina dop...



hoppas ni får en mysig kväll!

2009-02-13 @ 20:20:38
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback