godmorgon


2009-02-17 @ 10:38:56
Godmorgon på er trogna läsare, eller jaa god förmiddag kanske sitter mer på plats?

Här framför datorn sitter en riktigt bortskämd mamma.
Lillen har varit så duktig inatt. Han fick mat vid tio igårkväll, somnade vid kvart i elva o vaknade inte förrän cirka kvart i 6 i morse o var hungrig. Efter det gick vi o lade oss i min säng o somnade vid sju och så vaknade vi inte förrän halv tio. Det ni, snacka om en lyxdag. Förväntar mig inte o få någon mer sådan dag, då jag vet att de sällan kommer. Så kommer en sådan dag någon mer gång så blitr jag glatt överraskad istället.

Dagen bjuder strax på en långpromenad ute i de friska vädret, sedan blir det nog massa plock med värsta tvätthögen som ligger i tvättstugan o massa  bebislek o mys med självklart =)

hoppas alla får en trevlig förmiddag.






Kommentarer
Postat av: Eva

vad härligt, då har du verkligen fått sova =)

2009-02-17 @ 11:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback