hallå uppdat


2009-02-08 @ 23:08:15
vad är de för ___röstningssystem de har me de fem tävlande som gått vidare då? dueller? hur ska de kunna bli rättvist bedömt egentligen? ja bara undrar?

tänk om caroline af ugglas vinner sin duell, o scotts o alcasar som e bäst duell tävlar mot varann o scotts åker ut..hur blir de rättvist egentligen?
fattar nada alltså

haha..elliott ligger bredvid mig i soffan på en kudde o sover totalt utslagen e han. hoppas bara han kan sova sen vid elva efter hans måltid..

hur fan kunde caroline af ugglas bli bland de fem bästa egentligen? hon suger ju fett o e helt ___ hela hon

23.00 nu kan inte en käft kritisera de ja skrivit för nu e de bara streck!! o från o med nu så tas alla anonyma kommentarer bort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vet ni att ip-adresser e lätta o spåra`?like it or not, de e min blogg, jag som bestämmer..passar de inte så läs inte jag står inte med en pistol mot erat huvud o tvingar er!

// den ointelligenta bloggerskan som är tillbax imorn igen med nya positiva tag! så lätt blir ni inte av med mig ;) nothing's gonna stop me






Kommentarer
Postat av: Emma

:D bra du är tillbaka :D:D

2009-02-09 @ 00:46:13
URL: http://halmstadbebis.blogg.se/
Postat av: Anne-Lie

Rätt inställning,vi e ju inte tvingade(vad jag vet iaf)=D...kram

2009-02-09 @ 10:23:47
URL: http://nomismamma.blogg.se/
Postat av: Linda

Skit i vad andra skriver för skit. Ta inte åt dig. Skriv vad tusan du vill. Yttrandefrihet har vi här i Sverige så stå fast vid vad du tycker och tänker istället för att försöka vara alla till lags ;) Hade någon klagat så på mig så hade jag gjort det hela 50 ggr värre :D HAHA!

2009-02-09 @ 13:46:18
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: sofia

hotar du "oss" med att kolla upp våra ip-adresser? :) vad ska du med dom till, undrar jag? allvarligt, ge dig.

2009-02-09 @ 15:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback