krattan


2009-02-19 @ 09:20:43
Idag är jag trött..sovit som en kratta inatt känns de som. Lilleman somnade vid typ halv elva o vaknade efter två o var hungrig.  så fick gå upp o göra mat vid halv tre. Sedan somnade han såklart om alltså, men han har gnytt o levt rövare, o vaknade helt vid klockan 6 igen. då bytte jag blöja på honom sedan fick han ligga hos mig. O har inte sovit en blund sedan dess, för han har fart hit och dit, sparkats...nappen har flugit ur munnen stup i ett o han har gnällt när den gjort de. De sistnämnda e just anledningen till att han fick ligga o sova hos mig. E så trist o behöva hoppa upp varje gång han tappar nappen så tyckte de va en bra lösning o lägga honom hos mig lite. o han vart lite tystare då iaf. Men for ju ändå som sagt! Elliott har ju antagligen oxå sovit lite halvtaskigt eftersom han gjort som han gjort, så tror inte de blir en så bra dag för honom idag.han kommer nog va lite kinkig. Men så är de

Alla kan ju inte ha bra dagar jämt, man måste få ha någon dålig dag nån gång.

Han e mitt allt, o vill han ligga o sparka o jollra o gny, då får han väl göra det =) han är perfekt i mina ögon i alla fall. En bebis måste ju få vara en bebis menar jag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback