Kväll igen.


2009-02-23 @ 19:26:19
då va de kväll, IGEN! vart tar dagarna ivägen? vill blogga massor, men de går inte! det är lite frustrerande för jag vill gärna tro att jag är en sådan där superkvinna som klarar allt på en gång. Men med facit i handen gör jag inte det, jag är preci lika mänsklig som alla andra. Elliott kommer i första hand, så är de ju bara.
Just nu ligger han här bredvid o sover, så jag passar på o blogga lite grann

Idag har vi myst massor, varit ute o gått en promenad, varit hos mamma o pappa o fikat en sväng. Jag har möbeltvättat hallmöblerna som jag ska måla sen. hoppas jag hinner det ikväll..om pappa a bara kunde släpa sitt arsle hemåt från träningen nu någon gång då.

Har massa funderingar o planer på hur man kan ha de på mottagningen efter dopet nu,de bara surrar runt i huvudet. o servetterna till dopet kom faktiskt idag. Var jättefina med silvertext o allt =)

vet att jag lovat att visa lite bilder på grejerna vi köpt, men har inte hunnit det än. får se när det blir sen. har inte ens tagit några än.

ikväll blir de nog lugnt annars, ska mysa lite framför tvn o sen gå o lägga oss relativt skapligt pojken o jag <3

vad ska ni göra ikväll då?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback