längtar redan tillbaka i bilder.


2009-02-16 @ 19:19:31

åå..va jag saknar min bebismage nu när jag ser andra magar i luften, o så saknar jag när elliott va yttepytteliten o bara var några dagar gammal då allt var så nytt o spännande o han som sagt var såå liten. Men älskar ju självklart livet me honom nu med..han är världens underbaraste. Tänk att vi kunnat göra nåt så fint som honom, det är helt otroligt enligt mig =) ser fram emot alla kommande månader då han gör nya framsteg hela tiden.



åå..saknar denna magen ;) v 39+1, tre dagar senare var han ute


här var han en o en halv dag gammal cirka, han gillade inte torktumlaren som var i gång i tvättstugan där vi har skötbädden annars, så vi bytte på han i köket.. soo tiny o första gången han hade nappen i munnen







Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, lilla snutten :)

2009-02-16 @ 19:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback