många bollar i luften


2009-02-02 @ 18:34:50

va ju i mjölby o shoppade lite förut. Blev en kofta från kappahl, en sån där utan knäppning, o sen en rosa t-shirt me fjärilar på å ha under från linde till sthlmsresan,. måste ju va lite finklädd på onsdag när man ska på singing bee iaf.  programmet kommer ju o sändas en lördag så lite uppklädd måste man väl vara.
sedan blev det en randig tröja o en t-shirt me tryck på från kappahl me.
, 121343, 596437 en sådan blå fast rödorange

sedan vart de såklart lite kläder till elliott.  Blev två pyamasar från lindex, o sen två bodys från rean.
pyamasarna

vi har nu kommit hem från en långpromenad med elliotts mormor o moster. va skönt o få lite frisk/kall luft faktiskt. elliott han sov hela tidne som han alltid gör i sin vagn när den rör på sig ute i friska luften.

fick förresten ett paket förut me, innehållandes dr browns flaskorna. så nu ska de testas ikväll =) hoppas de är bra.

imorn ska jag banne mig ta o sola lite grann..känner mig så himla blek så nu är det dags, ska försöka o sola en gång i veckan så man får lite färg iaf. sen ska ja till syster elllen lite tidigare på onsdag innan vi åker så hon kan sminka mig lite me..kan ju inte se ut som ett spöke OM man syns en snabbis i rutan inte.

nähä..ska packa in lite varor i kylen o sen ta upp min underbara son som ligger o har alla möjliga ljud för sig i sömnen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback