mitt bidrag


2009-02-21 @ 22:11:58
har suttit o pulat med ett bidrag till tävligen här nedan..

vill så gärna ha nåt mysigt som piffar upp tapeten i lillemans rum, de vore perfekt med ett väggord. Kom inte på så mkt mer o skriva än att han är vår fina o underbara skatt..för de e han ju verkligen =)



Texten är Vivaldi, lite mindre storlek på det översta o sen mkt större på skatt. Färgerna vitt och silver =)

(vilken fantasi jag har va..haha)



funderade annars på å göra ett väggord till tvättstugan vid hans skötbädd där de stod finns det hjärterum så finns det stjärterum, eller oxå ett i hallen där de stod home is where you lay your hat.






Kommentarer
Postat av: Malin

Jadå de blev en lugn kväll för ja jobbade ett par timmar. precis under melodifestivalen såklart så ja missade de igår igen. Men men ja klarar nig mig:) Va de bra låtar som gick vidare? Kram

2009-02-22 @ 11:36:17
URL: http://malinljung.blogg.se/
Postat av: Linda

S: Hehehehe men oftast pinkar dom ju precis när man tar av blöjan om man inte är tillräckligt snabb i svängarna. Så jag menade :P HAHA!



Åååh vad sött! Men tror du verkligen att du ska sätta ett precis där över sängen? Jag menar. När han blir äldre så kommer det ju inte se ut som nu liksom. För dom är väl inte flyttbara? Eller det kanske dom är? :)

2009-02-22 @ 13:50:56
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback