Mitt i veckan igen


2009-02-11 @ 14:21:26
Vart tar dagarna vägen egentligen? nu är de redan onsdag o klockan är redan efter två vilket innebär att pappa a snart kommer hem.
Idag har vi inte gjort så mkt..elliott var liite gnällig en stund i förmiddags o inge hjälpte.men tog på han ytterkläderna o lade honom ivagnen o då tystnade han direkt. antagligen va han trött o otröstlig helt enkelt. Han ville väl ut på sin dagliga promenad. Vi gick runt här i byn o promenerade en stund, sedan gick vi till elliotts mormor en bra stund. han sov såklart, så ställde vagnen utanför med babymonitorn ilagd. han sov till klockan tolv, sedan fick han lite mat. SEdan va han vaken o kikade o flinade åt både mormor o mostrar. Sedan gick vi hem vid halv två o nu ligger han härute på altanen o sover igen.
Babyvakten va ja o hämtade på ica igår, o då hade jag ändå beställt den i fredags tror jag..så de va snabba leveranser, o den har redan använts flitigt idag..skitbra o ha ju. man får lite mer fria händer o måste inte springa o kolla vagnen var fjärde minut ju..haha!

nää..ska återgå tills spisen där potatis kokar o fläskkotletterna sjuder..

jag är sååå hungrig.






Kommentarer
Postat av: Carro

ja det blev en del fynd =) låter som ni haft myssdag oxå =) o desamma..

2009-02-11 @ 14:27:01
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja det gör han, han är inne på sitt 4:e år nu så det vore på tiden med jobb :) I den här finanskrisen känns det väldigt behövligt. Kram kram

2009-02-11 @ 20:15:04
URL: http://malliiin87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback