Ny dag, nya tag


2009-02-09 @ 09:54:45
Elliott har varit så duktig inatt, han åt sista målet vid elva, somnade efter tolv, sov till klockan 6, sen somnade han vid halv sju o sov till nyss, fast iofs har han vaknat ett par gånger o gnällt så man trott han velat komma upp, men sen somnat igen. Min lillkille börjar bli stor!

Ja, idag börjar mitt nya liv!  ska vara mer positiv, tänka lite mer på mig själv för en gångs skull o unna mig själv lite mer. Ska till exempel unna mig själv o kunna plocka ögonbrynen lite oftare (håna mig om ni vill), raka benen, sola solarie en gång i veckan, nån långdusch någon gång i veckan.

Sedan ska jag ge mig på vikten from nu. Ska ut o gå två promenader varje dag. En på morgonen o en på eftermiddagen, eller oxå en på morgonen o träna en gång på eftermiddagen.

Inget mer godis, inga mer kakor, frukt ska de va, o grönsaker till maten. Andreas har satt upp ett mål åt mig till på lördag. Ska iaf ha gått ner ett kilo.

nää..nu kallar sonen..hörs senare






Kommentarer
Postat av: Carro

hehe låter toppen tycker ja, man glömmer nog lätt bort sej själv som mamma.. men lillkillen mår ju bättre om du gör det tänk så ;) hehe ja det e svårt det där med hår, får la se hur ja gör ;) hehe

2009-02-09 @ 10:55:13
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: Eva

det blev beviljat, jag är så glad..kan inte sluta att le =)

2009-02-09 @ 12:12:38
Postat av: emelie o elliott

nää..va roligt gumman, GRATTIS =)

2009-02-09 @ 14:05:27
Postat av: Eva

tack tack..nu kan man äntligen slappna av =)

2009-02-09 @ 14:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback