söndag


2009-02-01 @ 20:33:37
nu sitter man här framför kaminen lite o myser. Idag har vi sett på film- hyrde ju två igår, vi hann bara kolla på halva ena, sen ville vi gå o lägga oss. Så såg klart på den idag o sen den andra filmen med. Disaster movie var inte ett dugg bra, den andra var ganska bra faktiskt. sen när vi sett klart va klockan typ ett o då gjorde ja mig iordning lite o slog in paket, sedan gjorde a iordning sig. Sen åkte vi till magnus louise o oskar i skänninge. Oskar blir ju ett år imorn så.
Fick jättegod tårta, o de hade klätt av oskar allt förutom blöjan så han fick sitta där i sin stol o äta precis hur han ville..snacka om att de blev kladd överallt, men de va ju hans dag idag, o imorn me =)
han hade fått en jättefin bobbycar av sin mormor o morfar. Elliott fick paket me ju..snacka om att han blir bortskämd, de hade köpt en body o två par strumpor o sen en fotbollskudde. De tackar vi för =)

nää..ska ta o se på tv lite nu me mina pojkar, blir mer skrivande/bloggande imorn när de e vardag igen.

imorn ska ja åka in till mjölby o handla lite har jag bestämt..eller elliott o jag..får se om nån vill följa me.

ha en fortsatt trevlig kväll.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback