söndagen e snart slut


2009-02-22 @ 19:00:17
har haft fullt upp hela söndagen,var hos mor o far o fikade på förmiddagen. Då frågade jag min syster ellen om hon intekunde vara barnvakt till elliott i några timmar. O de kunde hon =)

SÅ idag har vi fixat o donat massor hemma. A har satt upp parabolen o faktiskt fått igång den, jag har storstädat hela huset, äntligen sytt elliotts gardin. Gud så skönt de va o få de gjort, kändes som man behövde lägga ner lite extraarbete när de gällde städningen. Alla luckor torkades av,alla lister, alla lampor plockades iordnign så de hamnade i samma låda, groventren rensades. De nya bordet sattes upp o nya mattan med :D Har till o med legat på knä o skurat köksgolvet o badrummet..de ni!

men hade såå dåligt samvete över o lämna ifrån mig elliott i tre timmar. Men han e ju så snäll så de hade gått så bra så. Så de va ingen fara

Nu ikväll har vi ätit klyftpotatis o pepparbiff, sedan blir de faktiskt lite svull; marängsvisch. man måste ju unna sig själv lite på helgen!
hoppas de e nån bra film på tv sen..

godnatt på er alla.imorn e ja tillbax för full styrka. Passar på å mysa me familjen nu =)

kramis






Kommentarer
Postat av: Carro

häärlig dag =)

ja precis, orka me tjatigt folk,, hihi ;) söndagen har varit toppen! trött o ska nanna nu! kram

2009-02-22 @ 21:14:02
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: erika

man måste ha barnvakt ibland de är jätteviktigt tror ja för att man ska längta efter sitt barn =)

2009-02-22 @ 22:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback