svullat


2009-02-24 @ 13:50:59
Nu sitter ja här me elliott liggandes på kudden igen. Har precis vräkt i mig en semla. Det var jättegott, passade på å gå till fiket o köpa en när vi ändå va ute på långpromenaden. MUMMA FILIBUBBA =D

Tänkte snart börja med maten lite smått. grönsaker ska skäras kött ska stekas, för här ska de bli tacos idag =) MUMS!

SEn ska jag ta o måla lite sen med..hoppas de går bra.

vill även till bengtsson o kolla på tyger, men de blir säkerligen inte så..får se om de hinns med en annan dag.

åå..vill göra massor nu ju, men hur ska man hinna/klara av de?

jaja...jag lever i nuet, ingen ide o planera för man vet ju aldrig vad morgondagen bringar ell






Kommentarer
Postat av: vera

hihi, vi ska också äta tacos idag :P

2009-02-24 @ 17:07:16
URL: http://vmiss.blogg.se/
Postat av: Linda

S: Hahaha jadu. Min häst hoppade på min tå så den blev bruten och min katt rev sönder mitt finger så det blev infekterat och var tvungen att åka till sjukhuset. Så dom skar upp och tömde hela såret och sydde ihop det sen. Äckligt värre.



GUUUD vad jag också vill ha en semla. Tur jag är allergisk! :D Kram!

2009-02-24 @ 18:45:55
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback