usch vad jag är elak


2009-02-23 @ 10:45:11

E så pigg o utvilad idag. Elliott somnade vid tio o vaknade vid halv 6 o fick mat, sedan gick vi o lade oss o jag gick upp vid nio. Det ni =) inatt va han såå duktig igen =)

Lilleman ligger här så snäll på kudden bredvid, nyss hade han alla möjliga fingrar i munnen men sen gnällde han till o då fick han nappen. Fast antar att nappen åker ut snart igen, för de e nästan så han föredrar o suga på fingrarna istället nu igen.

Förut rev jag elliott på örat när jag skulle smörja in honom =( han började självklart o tjuta. Fick sedan se att de började blöda..kände mig såå elak. Men de va ju inte med flit, fast fyy vad hemsk man kan va som mor :( jaja, är väl sånt som händer om de sedan bara händer mig kanske.

Idag händer det inte så mkt. Ska gå ut o gå en sväng sen. Måste bara se till o duscha av mig lite tänkte jag. Sen ska vi gå o köpa lite gardintyg tror jag bestämt. O så blir de nog lite målning i eftermiddag av hallmöblerna.

så ser vår dag ut. Får se hur mkt bloggande de blir. Beror på hur plutten e vaken o så ju =)

hoppas alla mår bra?

kramis







Kommentarer
Postat av: Carro

nee stackrn.. va dum du e ;) haha sånt som händer ju! ja såg på the docktors häromdagen, då va det en pappa som klippte av en liten bit av fingret på sin dotter när han skulle klippa naglarna.. d du!! uch

2009-02-23 @ 10:50:12
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: Mad

Visst är det IKEA, mög lakan kan jag bara säga..helt fel i storlek och ändå har vi IKEA täcken..Hur tänkte IKEA där?



Allt bra med er?

2009-02-23 @ 11:46:04
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback