våran alla <3 dag


2009-02-14 @ 19:43:33

Hoppas alla mina läsare haft en bra dag idag, o att ni fått mkt fint.

Jag har fått den underbara gåvan att tillbringa hela dagen med min lilla familj..och med lite andra med självklart. Det är det enda jag behöver.Vara med nära o kära..den tiden kan inga grejer i hela världen ersätta!

Vid elva åkte vi iväg till min mamma o pappa o fikade lite grann..de fick en liten ask med chokladhjärtan av elliott =)
sedan åkte vi iväg till motala en sväng pappa a jag o elliott. Pappa A köpte ett par grusskor till fotbollsträningen, vi köpte dessutom ett babygym till elliott, o två pyamasar i strl 68 till honom. Inte för han kan ha dom än, men man vet aldrig när man kommer iväg nästa gång ju. vi hälsade även på elliotts moster ellen som jobbade på scorett,  elliott va så tyst o snäll ett bra tag. Men till slut vaknade han o var kinkig, då plutade den där underläppen rejält vill jag lova!  Han började bli hungrig så vi begav oss till mc donalds för att mata honom lite grann, väl där beställde vi lite mat till oss oxå. Det är ju min onyttiga dag idag..får unna mig idag! 
När elliott hade ätit klart så låg han där i min famn o glodde på allt runtomkring o jollrade massor..va som om han försökte prata me folket runtomkring.

På vägen hem stannade vi hos min mamma o pappa igen för vi hade köpt lite grejer åt dom, o då fick vi fika med. Då satt elliott o jollrade/ pratade massor oavbrutet hela tiden..han var såå underbart sööt =) är så himla stolt över honom! tänk vad fort utvecklingen på en bebis kan gå!

Sedan kom vi hem..jag bytte skor o tog med mig elliott ut på en långpromenad ute i den friska kalla luften. När vi kom hem blev de matlagning för min del.

Nu sitter vi här mätta o belåtna o har avnjutit hemmagjord snitzel med pommes o beasås. Var jättegott. Nu fattas bara att melodifestivalen ska börja med, då kommer en godispåse fram. Imorn är de dags o äta nyttigare igen.

vilka hejar ni på i kvällens melodifestival då?

förresten så hade jag gått ner två kilo sedan i måndags när jag vägde mig idag..de ni =) händer nånting iaf







Kommentarer
Postat av: Emma

Jaa, men under graviditeten kunde jag äta och må gott hehe. Fast direkt hon var ute så kom allt tillbaka igen så nu är jag mega känslig mot allt igen. Men men fick några månader i det härliga livet :P



Tack detsamma :)



kramkram

2009-02-14 @ 19:51:31
URL: http://halmstadbebis.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis va roligt:)

2009-02-15 @ 09:45:09
Postat av: emma

låter som en skön dag :)

svarade på din fråga inne hos mej...



kram

2009-02-15 @ 09:47:20
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback