vilken duktig pojke vi har =)


2009-02-02 @ 10:01:53
Elliott har varit så duktig inatt faktiskt, e riktigt stolt. han åt vid halv tio igår, sen lade vi honom i sängen. hade då tagit på honom pyamasen strax innan, smort in honom i ansiktet, o när han låg där så sjöng jag bä bä vita lamm, o sen efteråt drog ja i spelgosedjuret så de spelade en liten kort stund. han somnade inte först o låg o sparkade o gnydde, men då kom jag på de.
Vi har haft en fönsterlampa tänd i sovrummet sedan han föddes, så vi har kunnat se. men då kom ja på att vi hade en stående sänglampa över, så ställde den under spjälsängen så ja kunde tända den varje gång ja skulle titta till honom. Så när ingen lampa lyste i sovrummet blev de mörkare, o elliott somnade då, klockan var cirka elva.

Sen sov han till 3, då han vaknade o var hungrig. Sedan lade vi oss efter halv fyra, o han sov till 7 o va hungrig, sen lade vi oss o låg till nio. sen gick jag upp. han fick ligga kvar o sova vidare så jag kunde duscha.

o nu sitter här en riktigt utvilad, glad mamma. som nog ska åka o shoppa lite kläder till sig själv o till elliott med såklart =)

ska nu ta o ringa till pastorsexpeditionen o kolla doptider, sen ska elliott få mat o sen ska vi nog åka kanske, ska ringa till mor o se om hon ska med tror ja,

hörs senare






Kommentarer
Postat av: Carro

va kul o läsa ;) du ska se att det vänder helt snart :D hoppas shoppingen blir myss!!

2009-02-02 @ 12:03:30
URL: http://truelove4everr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback