YES


2009-02-25 @ 20:35:45
Nu har jag målat en gång till, ena hallmöblen har jag baar hunnit grunda än så länge iofs, men imorn ska de målas två gånger på ena o en gång på andra. sedan är det klart =)

Imorn bitti ska jag till bm igen; ska lämna cellprov,
iövermorgon är de mammagrupp igen, hemma hos mig o elliott denna gången. gaah..undrar va man ska bjuda på`?

imorn ska jag sy gardin, ska sy skötbäddsöverdrag, ska måla, ska städa...ujuj uj..hur ska jag hinna? får nog leta efter mina superkrafter imorn iaf ;P hoppas lillen sover mkt så löser de sig.

Hur som helst så "I'ts a beautiful life" speciellt med en så fin o underbar son som Elliott =)

Snart börjar grey's, de ni :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback