choklad o sömn


2009-01-28 @ 22:40:40

sitter här me en sovande lillgroda i famnen o har helt plötsligt blivit sugen på choklad. va gott de skulle va med marabous mjölkchoklad då :) jaja..de e snart helg o då ska ja banne mej köpa en.
imorn ska ja försöka städa. elliott får ha en hänga i babybjörnselen dag tror ja bestämt. elliott pinkade så mkt förut så de rann ner på golvet..duktigt gjort säger ja bara, massa änglapink blev de.

imorn ska ja kleta in sån där fet sörja i elliotts hårbotten o låta sitta i 3-4 timmar sen ska ja ta en kam o försökafå bort hans skorv. dessutom ska vi fixa avtrycket av fötter o händer till hans bok imorn, o gipsavgjutning me e de tänkt. gör vi de inte nu så står han väl där me strl 40 innan vi tänker på de nästa gång.


nääää..nu sover min arm. måste lägga ifrån mig lilleman tror ja. ska nog lägga honom i korgen så får han sova tills han vaknar o e hungrig´. haan e ju så pass stor nu så man kann göra så. gissar dock på att han vaknar 12-halv ett igen. men då har man ju fått sova en liten stund iaf.







Kommentarer
Postat av: Eva

mm nu blev jag sugen på choklad..så gott det vore =)

jag mår lite bättre, har lyckats sova hela natten eller iaf från 12-4 och sen från 5 till halv 9..hade ingen feber nu på morgonen, men jag ropar inte hej än...min vagn är skickad nu, så kan nog hämta den idag eller senast imorrn =) wee

2009-01-29 @ 09:22:17
Postat av: emelie o elliott

till eva: va skönt o höra att de e bättre vännen, hihi va spännande med vagnen =)

2009-01-29 @ 10:02:42
Postat av: Eva

jag det ska bli jättekul att se den =)

2009-01-29 @ 10:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback