Ett avslöjande


2009-01-25 @ 21:09:37
Kan ju ta o avslöja min plan som kommer o träda i kraft i år. Har de senaste åren alltid gått o varit emot tatueringar men oxå samtidigt tänkt att OM jag någon gång skulle skaffa så skulle de va för att ja hade barn.
O nu har jag ju blivit mamma och tycker det är så underbart magiskt o fint så jag skulle väldigt gärna vilja föreviga det även på mig. Så ska tatuera in Elliotts namn.

Har inte bestämt i vilket typsnitt eller så än på texten, det enda jag vet är att jag vill ha den liggande åttan ( som är en symbol för evighet) inbakad någonstans me namnet med. Eftersom han finns hos mig för evigt <3 en sambo/make kan man flytta ifrån eller skilja sig från. Men bandet man har med sitt barn det finns kvar hela ens liv.







Kommentarer
Postat av: *Sofie *

Det blir nog superfint!! Den liggande åttan har vi som symboler inuti våra förlovnings/vigsel ringar =) Du kan ju gå till en tatuerare och lägga fram ditt förslag så kan dem säkert skissa fram något vackert till dig! KRAM

2009-01-26 @ 07:52:09
URL: http://frusofie.se
Postat av: Mad

Jag funderar också på att tatuera mig..Men vi får allt se om jag gör det och vad..

2009-01-26 @ 16:41:29
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback