gonatt


2009-01-26 @ 23:19:58
lillegrodan ligger på mitt bröst o sover, han ska få mat innan 12, räknar me att de tar ca en timma eftersom han ska amma lite me, sen vid ett blir de sängdags. blir spännande o se om han somnar då. med tanke på att han sovit i ett par timmar snart så misstänker ja att så inte blir fallet.

imorn ska elliotts mormor va barnvakt i nån timme eftersom ja ska klippa mig, hoppas ja vågar klippa mig en bra bit..har inte klippt mig sen i maj.

längtar till på fredag då vi ska till bvc, blir kul o se hur mkt han väger nu ju =)

nää..nu beger ja min från  bloggvärlden för idag

godnatt alla






Kommentarer
Postat av: Carro

skönt o klippa sej, ja längtar me ska ha en riktig må bra dag efter förlossningen, massage hårklippning fixa naglar mm.. d förstjänar vi efter det hårda arbete ju ;) hehe hoppas frisyren blir bra, väntar på kort sen vetu ;) kram kram

2009-01-27 @ 11:19:13
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: Evamy - Nu är lilla Alva äntligen här!

ja men de här 11kg som har ramlat av nu var nog sånt som skulle ramla av relativt fort.. det är ju nu de 5 svåra kg är kvar tror jag :)

2009-01-27 @ 12:36:16
URL: http://evamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback