haha


2009-01-29 @ 12:07:16
bytte blöja på elliott förut o när han låg där helt nakenfis o ja lutade mig över honom för ja samorde in ansiktet på han va hände då? joo, mitt nattlinne va nu oxå fullt me pink..o han bar låg där o flinade belåtet =)

försökte göra fotavtryck me fingerfärg förut, men blev inge bra..va bara kladdigt. tog till vasttenfärgen istället o de blev mkt bättre. så nu e de blå bakgund (fick smeta ut foten i fingerfärg i boken) o sen en svrt fot i vattenfärg. sen när ja skulle tvätta bort färgen blev han skvatt galen o illtjöt..tårarna bara rann på han. fy vad ja kände mig hemskt elak då =(  

sen efter smorde ja in hans huvud med de där vaselinet o då blev han tyst. han tyckte de va jätteskönt. så nu har han mössa på sig så han inte ska klabba ner överallt. han har löst hängbiljett på sin mor o har precis somnat. va nog därför han illtjöt förut, han var övertrött.

ska testa o lägga ner han nu e se om ja kan få duscha, har ju både kräks o änglapink på mig. o så skrämmer ja noh grannarna när ja går runt här i bh o trosor. fast de e kanske bara ja som inbillar mig att de kan se in till oss,who knows.

ganska duktigt skrivet me en hand ändå de här tycker ja

kramis






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback