helt åtsidosatt


2009-01-11 @ 13:51:22
känns hemskt o erkänna det, men har åtsidosatt många grejer på sistone. Klippte tånaglarna idag för första gången sedan ett par dagar innan jag blev gravid (jag vet,jag är äcklig), hade helt glömt bort dom. För o inte tala om o raka benen,de va längesen det med.

Men nu till de jag åtsidosatt mest; mitt hår. Har inte klippt håret sedan i maj. Det är ett bra tag sen o det syns på håret kan jag lova. Det är slitet o livlöst.

Har sett en jättefin frisyr jag skulle vilja ha. Lagom längt, inte för kort o inte för långt.  läste veckans nu för ett tag sen o fick en en bild på Gwyneth Paltrow. Så himla fin frilla hon hade faktiskt.



sådan frill skulle jag kunna tänka mig. Är som sådan frilla som så många andra har, fast längre. De gillar jag.

frågan e bara om ja skulle passa i de.






Kommentarer
Postat av: Miian

heeey babes!

Jag vet hur det känns,jag sket totalt i mig själv,flera månader efter att Lowa kom.

Men ohhh vilken härlig känsla det var när man väl tog sig tid att bli ompysslad hos tex frisören.

Ta dej tid så fort du kan =)

Kommer bli skitsnyggt!

Hoppas lilleman är bättre i magen nu!På Lowa funkade olja galant!

Kramis

2009-01-11 @ 14:05:29
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Carro

såå hade ja i sommras, va supernöjd, ska göra det till våren igen =) kööör på det tycker ja =)

2009-01-11 @ 16:49:56
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: johanna

känner igen det där, fick ju frisörbesök av min t i födelsedags present efter tyra kom som tur va för ag såg verkligen hemsk ut i håret. benen är håriga usch ja, tycker aldrig man har tid med det och när man väl har det så orkar man inte, hah..

2009-01-12 @ 09:03:47
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/
Postat av: vera

hmm. jag tycker att det är en fel längde. det ska antingen vara längre eller kortare! haha, sen har jag svårt med mittbena också :D

2009-01-13 @ 16:42:32
URL: http://vmiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback