LÖRDAG


2009-01-17 @ 10:10:26
sitter här framför kaminen lite. har precis passat på att äta lite frukost då lillen sover i sin vagn. Ska strax ta o bädda sängen o klä på mig o elliott lite kläder. Sedan ska vi ut o gå en sväng. Behöver nog lite frisk luft känner jag så man piggnar till lite grann.

Idag blir det lite kalas då min mormor ( elliotts gammelmormor) fyller 87 år, så vi ska hem till henne o käka lite tårta o sånt. ska bli gott.

är lite sugen på att beställa hem ett nallepuh tyg jag sett, men känner att jag är lite snål just nu. Fast de skulle va så himlans fint till elliotts rum. han har ju redan massa nallepuh grejjer så =)

va ska alla gör idag då?

kramar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback