Snart helg igen =)


2009-01-30 @ 09:23:36

Idag är jag mör. Sömn e en lyxvara när man e mamma, men ja visste ju va ja gav mig in på iofs. o det är väl värt de.
Elliott somnade efter bökande vid kvart halv två, sen vaknade han vid 4 halv 5 o var hungrig, sen gick vi o lade oss o somnade vid 6, sen vid sju vaknade han. sen har han bara legat o fart runt i hans säng, testade o lägga han i vår säng. men han har bara legat o hållt på o fnölat ohaft sig där med.
Det är lustigt dock, för nu ligger han i sin vagn o sover efter maten..nu kan han passa på å göra de, nu när hans mamma redan klivit upp :( tänkte testa o gå ut en liten sväng o se om man piggnar till faktiskt. Lär nog inte bli nån middagsvila iaf, eftersom vi ska till BVC sen vid ett. o inte sen heller för då vill han säkert inte sova. Får helt enkelt se hur dagen utvecklar sig.

E så nyfiken på hur de ska gå på bvc idag, vad läkaren säger o sen hur mkt han väger oallt =)

dags o slänga in lite ved i kaminen igen ser jag..







Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Det är alltid lika roligt att gå till BVC, man e ju så nyfiken på hur mycket större dom blivit=). Tyvärr blir det ju inte så ofta nu för tiden.kram

2009-01-30 @ 09:42:12
Postat av: Anne-Lie

Ja det var väldigt allvarligt men förhoppningsvis är det bra nu. Jag kommer att skriva om detta lite senare i min blogg.

2009-01-30 @ 09:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback