Tisdag


2009-01-13 @ 10:16:31

tisdag idag, o det är en trött mamma som sitter här. Elliott har sovit oroligt inatt me. Matade honom vid halv tolv, sen ville han inte somna. Fnölade me nappen o höll på. men sen somnade han väl vid typ ett. Sedan vaknade han vid halv fyra o ville ha krubb. så då fick han de. Blev inte vid fem- halv sex som ja trodde de skulle bli om man räknar som han sovit förut. Fast de e ju så me de små, ingen dag är den andra lik.

känner mig som en zombie, men tror att lite frisk luft gör susen för oss båda. Så ska ta o klä på mig o elliott o så ska vi gå ut o gå en långpromenad ( om de inte blåser för mkt)

ja just de ja..sängen måste bäddas me!

hoppas alla har de fint.

kramar







Kommentarer
Postat av: johanna

nä ingen dag är den andra lik, i natt mattade jag tyra 1 gång bara men fick osså upp 5.40 en annan natt ville hon ha mat var 3 timme, en annan sov hon från 5 till 3 och fick mat sen ville hon upp 6 igen.. ja så fortsätter det;)

2009-01-13 @ 11:51:38
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/
Postat av: Emma

:) Söt unge :D



Hel ammar nu, förutom ett mål som hon får med flaska, då får hon ersättning, ren lathet av mig orkar inte pumpa med den dåliga pumpen vi har. Men hon ökar i vikt som hon ska nu så det är skönt när det är på rätt väg :) Elliott ökar som han ska också nu väl?



Annars är allt bra också :) Man börjar komma in i det mer nu så känns bättre och bättre :) Bra med er också?



Kram

2009-01-13 @ 17:12:56
URL: http://halmstadbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback