tur!


2009-01-28 @ 15:53:23
det är ju iaf tur att man har tvättmaskin o torktumlare, annars hade ja inte överlevt som småbarnsförälder. Får byta kläder dagligen på elliott, o på mig me för den delen. blir alltid kräks så. de e nog världens bästa uppfinning tror jag =)

elliott kräktes föurt o de va rätt mkt så blev tvungen o bada honom. men de gillade han inte då.. fast de va nog för han hade mer kräks som ville komma upp.för efteråt kräktes han lite till. han hade villervalladressen i grönt på sig förut o så fick vi byta till sparkbyxorna me bilar på istället..hihi. gör mig inge o behöva byta kläder, e bara roligt o bestämma nåt annat han ska ha på sig ju =)
haha...e ungefär som när man va liten o lekte med docker..fasiken va mkt kläder man bytte då o de va såå kul =)

nä.ska ta på elliott ytterkläderna nu för vi ska åka o fika lite grann hos mamma






Kommentarer
Postat av: johanna

Samma problem här men jag håller med om att det är kul att få ta på alla kläder:P

2009-01-28 @ 16:58:37
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/
Postat av: Malin

Usch ja fruktar den dagen. Vi har ingen tvättmaskin och de e kaos i vår tvättstuga. De finns inga tider på över en vecka. Vi måste verkligen skaffa tvättmaskin. De kommer inte funka annars. Kram

2009-01-28 @ 19:49:44
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback