16.54


2009-07-22 @ 16:59:06

Nu är jag äntligen här på bloggen igen! Har haft en del projekt på gång idag vilket inneburit att bloggen blivit lite åtsidosatt. Vad har vi gjort idag då? morgonen börjades med en promenad. Sedan gick vi hem o busade lite elliott o jag, sedan blev de fika vid elva. Efter det gick vi ner till mitt jobb en sväng eftersom A ville att vi skulle komma o hälsa på lite. Han saknade väl sin son antar jag =), sedan gick vi fram till bynn o handlade lite o gick hem. EFter de har de blivit städning av elliotts rum..har röjt undan massor som inte får stå där inne längre. Torkat av allt jättenoga, o dammsugit o torkat golvet därinne för hand. Nu när golvet torkat så tänkte jag lägga upp hans lekmatta o lite.

Får dock se hur de går, för just nu ligger han o sover..o antar att han kan vakna snart. A ska ju åka o träna fotboll ikväll så!

Men de hinns väl imorn annars. Imorn är det marknad här i bynn, så den måste vi väl gå igenom Elliott o jag. Sedan ska vi till BVC vid tre med. ska bli spännande o se hur mkt han gått upp. Va ju en o en halv månad sedan vi va där sist.


Ja, hade väl inte så mkt mer o tillägga just nu.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback