Fotografering


2009-07-21 @ 20:04:52
Sitter här o funderar smått på om man skulle ta o boka tid hos en fotograf. Ända sedan elliott föddes så har vi pratat om att när han kan sitta stadigt själv så ska vi ta honom till en fotograf o ta massa kort på honom. Och nu har han ju suttit stadigt ett bra tag- så nu är de nog dags!


Såhär mkt kan jag ju säga- bilderna kommer att vara i svartvitt..för de e riktigt snyggt.

Funderar på att ta korten på samma ställe som vi tog bb-nytt bilden- fotoateljen i gamla linköping. De kan nog bli fint de =)

Kommer nog att skriva nåt i anknytning till detta ämnet som ett skyddat inlägg me nu.

lösenskyddad fortsättning






Kommentarer
Postat av: brallan

Jag var i väg med Tova idag hos en fotograf i Kristianstad. ångrar inte en sek och tycker verkligen att ni också ska göra det. underbara minnen att ha med sig! vi tog 4 fotografi som kommer i en mapp som man kan ställa upp på en hylla eller dylikt. sen bokade vi även in 1års fotografi. hade ni bott i krisitanstad så hade jag rek. han vi hade för han var döö bra!! hur är allt annars med er? snart blir våra älsklingar 8månader. tiden rullar på :) !! kramis

2009-07-21 @ 23:57:45
URL: http://mitt-liv-som-ung-mamma.blogspot.com
Postat av: *Carro o Elsa*

jaaa, den e sååå bra.. hihi

hoppas eran dag blir toppen oxå =) kraaam

2009-07-22 @ 08:13:56
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej! vi har fått den av min pappa i present så jag vet inte, men finns säkert liknande på massa ställen som säljer typ utegrejer, kanske krauta, rusta , jysk.. jula?? testa lite =)



erika



PS. fan VAD SÖTA kort på bebisen på hemsidan!!!!!!!!!!!!!!!

2009-07-22 @ 09:57:07
Postat av: Malin

Det har ja me funderat på. När W kan sitta stadigt o skratta lite mer. Känns som de blir bättre foto då än nu när han inte kan sitta riktigt o så. Så de tycker ja ni gör helt rätt i! Kram

2009-07-22 @ 13:07:50
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback