fy va trist


2009-07-07 @ 20:56:42
Usch vad tråkigt jag har de just nu. Elliott sover sedan kvart i sju, a kollar på nån big svensk film som han köpt en gång för längesedan. Själv sitter jag här vid datorn o tänkte läsa lite bloggar, men e ju inte många som uppdaterat på bloglovin. Vad jag hatar o inte ha nån tv just nu!! tycker att a kan ta o sätta upp vår parabol snart igen, de verkar som att de ska vara regningt o dant ett tag framöver dock- så han kommer väl inte hinna måla knuten en sista gång innan vi åker till öland- vilket innebär ingen tv innan öland o ingen tv efter öland =( SURBULLE!!!!

nää..får väl ta o gå o lägga mig så man e pigg imorn.


ha de gott.






Kommentarer
Postat av: Malin

Ja nu börjar det bli lite stadigare på benen, snart är det full fart som gäller :)

2009-07-07 @ 22:54:47
URL: http://malliiin87.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja uppdaterar varje dag :P



erika

2009-07-08 @ 08:13:20
Postat av: Mad

Jag ska blogga på en ännu hemlig plats..

Men alla mina läsare kommer få följa mig om dem vill;)

Hur är allt med er?

2009-07-08 @ 14:40:26
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback