LÄGGNINGSFÖRSÖK No1


2009-07-29 @ 18:12:03
Har precis lagt elliott i hans säng o gett honom välling. Än så länge är han iaf tyst-inge gnäll...eller jo..där kom de visst bara för de. Men iaf..det är inge "stuckengris gnäll".

Han va jättetrött förut, och då kom jag med idén att vi skulle bada honom. Man brukar ju oftast bli ännu tröttare av o bada /duscha. så får se om de har någon påverkan,. haha..fast vem vet? han kanske blev piggare av de istället?

Nu är de tyst därinne igen-han sitter säkert o leker me nåt! för sover gör han inte än..det vore för bra för o va sant.

Ikväll blir de o träna till den där dvdn om han somnar skapligt- sedan blir de tv för hela slanten tror jag =) ikväll finns de lite o se på iaf.







Kommentarer
Postat av: *elina*

usch jag har också läggningsproblem nu, hon är jätte trött men vill ligga i soffan, tyvärr kan hon inte somna i soffan :( men jag hoppas hon somnar snart... Klart du ska vara nöjd med din bloggdesign, jag är nöjd över min som jag gjort själv och det är väll så det ska va ? ;) Annars är det bara bra här, saknar blogglusten lite men med en trotsig snart 2åring och massa jobb så hinns det inte alltid med... kramis

2009-07-29 @ 18:36:25
URL: http://neagullunge.blogg.se/
Postat av: vera

hur gör du när du nattar elliott?



för det funkar typ inte med bea. lägger henne i hennes säng med välling. stoppar in nappen så fort det går. men även om hon är så jäääkla trött så ställer hon sig upp och hoppar i sängen :) lite svårt att sova då kanske :P

2009-07-29 @ 19:18:18
URL: http://vmiss.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja, vilket jopbb vi hade innan vi fick Ludwig att fatta att bara för att vi lägger honom i sängen så innebär inte det att han blir helt själv.

Nu funkar det jättebra att lägga honom på kvällarna. Bara att lägga honom i sängen, ge honom nappen och snutten så så somnar han själv. Duktig kille. ^^

2009-07-29 @ 20:17:14
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback