MORRN MORRN


2009-07-30 @ 08:57:41
vill väl inte påstå att det är en så god morgon dock.  Elliott vaknade vid kvart över 3 och tyckte att han hade sovit tillräckligt. Han stod upp i sängen o babblade lite smått! Så jag tog upp honom o lade honom bredvid mig i hopp om att han skulle somna om, men icke. Bytte blöja..gav honom vatten som de på BVC sagt att man kan göra..men utan resultat!

strax efter fem somnade han efter att jag gett honom välling, och vid 6- tiden slog han upp ögonen igen. o då va de ju bara o gå upp o börja dagen med massa bus o lek =)

Så idag känns de som att allt går på halvvarv. segt o dant..men som tur e har man en glad o pigg som som livar upp de för en o får en att piggna till emellanåt =) =)

Vad skulle jag göra utan honom? he's my  everything =)






Kommentarer
Postat av: Emma

Haha jaa men det är bra. Vatten ska ju förhoppningsvis skrämma iväg dem :D

2009-07-30 @ 10:43:57
URL: http://gaffelroad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback