Över ett dygn senare


2009-07-05 @ 23:15:55

Över ett dygn senare efter ja bloggade sist..o nu sitter jag här. Trött som ett as o tänkte gå o lägga mig! ieftermiddag har det regnat här..skönt för både elliott o växtligheten runtomkring me.. allt e ju verkligen snustorrt, speciellt gräsmattan! Elliott låg faktiskt o sov i sin egna säng i ca två timmar i eftermiddags, han vaknade vid halv 5 o sedan somnade han för natten vid halv åtta. måste vara vädret som gör att han äntligen kommer till ro =) det har ju varit så varmt innan, men idag har de varit riktigt behagligt o skönt, o elliott har trivts med det =)

Idag har svärfar varit här o hjälpt a med panel så nu e båda husknutarna klara =) nu ska ena sidan målas en gång till, sedan ska andra sidan målas 3-4 gånger o sedan ska vi ju måla vindskivor me. Sedan ska panel upp på garaget med. Mkt som ska hända på kort tid.Vi åker ju till öland på lördag o stannar där i en vecka. Sedan är faktiskt A's semester slut. Känns lite surt..för de har varit så mysigt o umgås hela familjen..men så är de med de!

imorn förmiddag ska a o jag testa på hur de känns o ha två barn..ska vakta syrrans son william som är 13 månader gammal, blir kul. Elliott har så roligt me honom i närheten så de ska nog inte va några problem. Det är verkligen Elliotts idol om nån!

har en del bilder jag vill dela me mig, men orkar inte nu

kanske hinns imorn??

kramar







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback