REGN O RUSK


2009-07-29 @ 09:17:08
det verkar som att de inte ska bli annat än regn o rusk nu resten av veckan enligt smhi.

Så himlans trist o se nästan hela sommaren regna bort. Juli har verkligen varit en regnig månad. Men idag skiner solen iaf, så man ska vä inte klaga. fast lite varmare hade ju inte varit fel så man hade kunnat bada lite!

Idag har jag inte en aning om vad som händer..försöker få Elliott att sova en nap, han är jättetrött..helt röd runt ögonen så trött e han. men han verkar ju aldrig kunna komma till ro.

senare idag funderar jag på att gå till lekparken så han får gunga lite.






Kommentarer
Postat av: Pappapoet

Ny header, va snyggt :D

2009-07-29 @ 09:26:04
URL: http://pappapoet.blogg.se/
Postat av: sara

Vad längesen det var jag var inne här på din blogg och tittade:) glömde bort lösenordet innan och då blev det aldrig jag gick in här:) men nu ser jag det är bota så jag blir nog en trgen läsare igen :) Jag har också skaffat mig en ny blogg och raderat den andra (mizzhallonshake) Hoppas allt är bra med er! Dom han har växt den lille killen:) kram påer

2009-07-29 @ 09:43:02
URL: http://baramitthjarta.blogg.se/
Postat av: angeliqa

Nej det är sant, designen kan man hoppa över =)

Men jag har funnit lite intresse i att mobilblogga då min kamera inte fungerar längre.

Så det hade varit trevligt med en mobil som tar bra bilder!

Trevlig blogg!

2009-07-29 @ 10:35:10
URL: http://angeliqajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback