Släktträffen


2009-07-06 @ 15:38:06
va ju på släktträff på pappas sida i lördags. Hade verkligen superduper trevligt =) vi var totalt 36 stycken med de små barnen. Var farbrödrar/faster till mig, massa kusiner o så kusinbarn till mig me o farmor =)

kommer några bilder


elliott o ja

elliott o ja fick sällskap av mitt kusinbarn petter som är 14 månader


mina systrar elinor o ellen


elliott o elinors sambo jimmy (lekfarbrorn)


Elliott o a


elliott börjar bli trött ohungrig i vagnen


de blev brännboll


elliotts kusin william o mina kusinbarn petter o johan slåss om traktorn







Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

ser ut som om ni har haft det mysigt på sista tiden :)



kram

2009-07-06 @ 16:34:42
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback