tralalala- detta händer i veckan


2009-07-20 @ 09:22:36
Som ni kanske märker så har jag inge och göra just nu. Så sitter här vid bloggen o skriver lite inlägg o läser andras bloggar. Tvättar lite samtidigt med!

Denna veckan sker de nog inte så mkt direkt. Ska nog iaf ta o se till så elliott o jag kommer ut på vift någon av dagarna så de händer lite. Skulle kunna tänka mig o åka in till motala nån dag o hälsa på sis o hennes sambo o kanske kolla på slussarna? Vill till ULLARED me ju, se om nån kan följa me. Känns som alla runtomkring en har semester så de kanske inte är så svårt?

Måndag promenad
Tisdag promenad
Onsdag promenad
Torsdag promenad, Johanna Marken, BVC 15.00
Fredag promenad






Kommentarer
Postat av: *Carro o Elsa*

ja gjorde när när han åkte, o första natten,, men nu har ja vant mej!! e ju jobbigt o va själv både med elsa o att man vil ha kärlek varje dag,, men han gör d ju för våran skulle så vi kan flytta t hus snart =)

2009-07-20 @ 09:56:17
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Åhh Ullared vill jag oxå åka till :-)

2009-07-20 @ 11:42:49
URL: http://myranpysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback