tyvärr


2009-07-23 @ 20:54:52
det är inte för o vara taskig som jag har bestämt mig för de här "reglerna" när de gäller o ge ut lösen. Det är mer för min familjs skull..för att skydda de i min närhet. Så därför kommer jag inte att ge lösen till någon "anonym" dessvärre. Då kan man lika gärna strunta i o lösenskydda överhuvudtaget..för de va ju just det jag ville komma ifrån. Att massa okända tar del av mina djupa tankar som jag skriver ner, kort som jag tycker är privata, med mera... en anonym person kan vara vem som helst. Är det folk med egna bloggar som jag känner till o brukar prata med..då vet jag vilka det är. och är det folk jag träffat så vet jag ju oxå vilka det är.


så ni om ni så gärna vill läsa de inläggen så får ni väl helt enkelt ge er till känna på något sätt så får vi se va som sker ;)

over and out.






Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag skulle gärna vilja läsa. :)

2009-07-23 @ 22:22:18
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Förvirrade Morsan

vissa kan inte respektera andra människor, tyvärr...

2009-07-24 @ 22:04:06
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback