Yes, den blev min =)


2009-07-26 @ 21:11:57
när jag va på gekås och handlade så fick jag se denna träningsvideon och höll den i handen länge..men sedan blev jag snål o tyckte de va för dyrt. När jag kom hem och kollade runt på nätet så tyckte jag me att den var för dyr.

Blev då så glad när jag hittade den på tradera..och nu är jag överlycklig att jag "vunnit" den..här ska döfläsket tränas bort.

Fick den för 31 kronor plus frakt 25:- så inte så farligt tycker jag =)



"Boxaerobics är en unik workout för hela kroppen och är en metod som kombinerar boxningteknik med fettbrännande aerobics.

Resultatet är en snabbt förbättrad styrka, vighet, självkontroll samtidigt som man tappar oönskad övervikt. Man behöver ingen expertkunskap utan kan börja träna direkt utan att vara rädd för någon komplicerad koreografi!

Boxaerobics är det bästa sättet att komma i form efter en graviditet! "

de va de sista understrukna som gjorde att jag tittade lite extra på denna på gekås.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback