är med o tävlar


2009-06-16 @ 18:35:37
 

jag är med och tävlar om hotellövernattning för två hos englas showroom.

Min motivering

sambon och jag har ett tag nu pratat om hur skönt de skulle vara att åka bort och bo på hotell utan våran lilla son.Ända sedan han födde för ca ett halvår sedan har de varit fullt upp nonstop med blöjbyten med mera.  o för min sambos del har de varit fullspäckat med massa jobb och fotboll vilket har gjort att vi inte kunnat ta oss iväg än. och nu  ska vi göra iordning vårat hus utvändigt under semestern så alla pengar måste egentligen läggas på det ( är inte billigt o renovera ju) så detta vore verkligen perfekt =)
Är ju en vild chansning o vara med o tävla, men man måste ju testa i fall att iaf!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback