godnatt bloggen.


2009-06-23 @ 20:53:03
Tänkte faktiskt snart ta o lägga mig. Man blir rätt trött när man är ute i solen om dagarna o när man dessutom äter mindre än man brukat innan.

Imorn blir det en riktig fixa o dona dag om jag får bestämma. vi ska börja riva inför panelbytet på huset. Brädorna kommer hit på torsdag...så tills dess tycker jag att man kan ha förberett så mkt som möjligt
Imorn kommer vi att ta bort våran fula carport till exempel.
O så ska man självklart vattna gräset vi sått me..o lite sådant.

Sen på torsdag ska vi se om vi kan ta oss en liten tripp till skänninge- linköping- mantorp. Först äta lunch me sis, sedan åka till rusta o köpa färg o efter det åka o storhandla på citygross..orkar man allt de?

näää.. ska stänga av datorn nu tänkte jag

sov gott allihopa.






Kommentarer
Postat av: erika

det är inte riktigt kryp, men fort går det med benen under sig ett i taget pang pang så är han på andra sidan rummet. men magen den släpar i lite ;) han har aldrig ställt sig sådär som elliott på alla fyra med magen helt i luften ännu

2009-06-24 @ 08:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback