haha


2009-06-09 @ 15:08:46
Har kommit på de att vad man e nyfiken nu när man går hemma o e mammaledig då. Man måste se vad grannarna gör när man hör att de låter från dom, hör man nån prata om nåt så måste man veta va de pratar om. O allt detta för att man går hemma o e mammaledig o inte kommer ut så mkt. Tror det är därför iaf. för såhär nyfiken var jag aldrig innan.
Och jag tror med största sannorlikhet att de inte blir lika illa sen när man börjar jobba igen. För då sitter man inte inne halva dagarna utan då e man ute bland folk o pratar o så.


jag är nog inte ensam om o ha de så iaf, vi pratade faktiskt lite om de förra mammaträffen. G som e me i mammagruppen berättade att hon e nyfiken o måste ha koll på va folk gör o så..

Men ändå..e nästan så man skäms så nyfiken man e nuförtiden..thihihi






Kommentarer
Postat av: *Carro o Elsa*

hahahaa samma här, e som nickenyfiken hela tiden ju :P

2009-06-09 @ 15:19:36
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: erika

hhhhahahha äkta hemmafruar ;)



jag har inga grannar hahahahah , lr jo 1 km bort så ja hör inget från dem

2009-06-09 @ 19:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback