isch


2009-06-09 @ 19:29:51
här nedan ser ni va som kröp på våran sovrumsvägg förut när jag skulle gå in o titta till min sovande elliott..
den va mkt större än va de ser ut som..var nog ca 5-6 cm. Fy farao så äckligt de va. de som känner mig vet verkligen att jag har värsta spindelfobin. men va ska man göra när ens lilla son ligger därinne o sover o man inte vill att den ska krypa upp till honom? jag tog en tidning o smällde till den hårt med. så imorn blir det väl regn, förlåt!!



hade de inte varit för min sons skull så hade jag aldrig ens rört den. Jag hade panikartat stängt igen dörren o ringt efter mamma eller pappa o bett dom komma o döda den. kände mig så pass stolt över att jag bestämt mig för att försöka döda den trots fobin, så va tvungen att ta ett kort på hur den såg ut för annars skulle nog a inte tro på mig!






Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Näää inte döda, man ska släppa ut dem i det fria!

2009-06-09 @ 20:53:32
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback