Ja ni


2009-06-02 @ 12:04:29
enligt smhi så skulle det vara regn hela dagen idag. Vaknade därför upp förvånad tidigt imorse vid halv 6 tiden då jag fick se att solen faktiskt sken, o så va de redan 16 grader ute. Elliott fick lite mat o somnade om igen o jag passade på att greja lite grann. SEdan vid åtta så gick vi upp o sen fick elliott mat. SEdan va de lite mojande till o sen gav vi oss äntligen ut på "morgonpromenaden" fast klockan var halv tio typ. O de va så skönt o varmt ute, men tyvärr så började de komma in massa mörka moln o solen den försvann i slutet =(

Vi stannade förbi på jobbet en sväng o hälsade på pappa a o alla våra arbetskamrater. Va flera stycken som höll honom =) o alla sa likadant- han börjar bli mer o mer lik mig enligt dom.

Nä, vet ni vad jag tycker? om de ska regna så kan de väl regna rejält istället för några yttepytte droppar hit o dit? vi kände bara några få regnstänk när vi var ute. För när det ösregnar ute, då kan man ju ha gott samvete till att stanna inne hela dagen än när det är halvtråkigt.

nää..nu måste jag flytta på min busunge som för tillfället sitter i sin läragåstol o verkar ha snott in sig i en trådpanelgardin..hahha!






Kommentarer
Postat av: *Carro o Elsa*

bra svar! tror allt det blir en! som sakt man behöver inte missbruka den o ha dom där hela dagarna för det e lätt för förälderna!

uch för åska.. men lite mysigt ;) hehe

2009-06-02 @ 12:40:12
URL: http://truelove4everr.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till meja

hmm här ösregnar det och är skitkallt. jag är glatt inne med gott samvete :)



kram

2009-06-02 @ 12:54:34
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback