JAg är världens lyckligaste


2009-06-07 @ 22:12:03
Ja, känner mig så lyckligt lottad. Har välsignats med världens finaste gåva..de finaste en människa kan få. Ett litet underverk- mirakel..ett barn- elliott
Många kämpar o kämpar o vill inget hellre än att finna de jag funnit, en del får aldrig ens uppleva det hur mkt de än vill. Skickar alla mina tankar till de ikväll- alla de som inte vill annat än att ha en liten hos sig. Som inget hellre vill än att få uppleva den sanna kärleken mellan en förälder o sitt barn.

jag har fått turen att få uppleva allt detta jag vet hur underbart det känns bara att få ett leende från sitt barn, jag vet hur mysigt det är när de i början är så beroende av sin mammas när het. Det är verkligen den underbaraste känslan av alla..att veta att man av kärlek skapat ett litet mirakel som består av våra gener.

Elliott- våran underbara busunge. Vi älskar dig mest av allt på denna jord! Inget har nånsin kännts så meningsfullt som efter du föddes <3


en nybliven mamma på väg att börja storböla sekunder efter de lagt honom på mitt bröst.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback