nationaldagen


2009-06-06 @ 18:12:58
Idag har de inte hänt så mkt. Varit hos sis, fredrik o william o fikat lite på förmiddagen så att elliott fick komma hemifrån en stund. Sedan åkte a iväg för match runt halv två, då somnade elliott i min famn o han låg där o sov i ca 1 1/2 timma..de ni!
natten har iofs varit lika trist som natten till igår, men de e ju så det är o va förälder..man får räkna med att de har såna nätter när de sover sämre. natten till idag slog iaf alla rekord. HAn somnade runt sju, vaknade vid halv elva o var klarvaken o stortjöt. Han fick lite nan men fortsatte o storböla..efter mkt om o men somnade han..men i hans pappas säng. Sen vaknade han vid två o va ledsen igen- sedan vaknade han vid halv fem o då fick han nan. Sedan somnade han en stund igen..o sen ville han gå upp vid 6. Men jag har en känsla av att magen krånglade..att de va därför han sov så hackigt faktiskt.

I skrivandets stund försvann a igen han kom hem från matchen vid halv sex, var hemma tills nyss och åt lite.( blev grillade hemmagjorda hamburgare o waffle fries till) o nu drog han iväg till jocke..de skulle till "sportbaren" o kolla på sverige-danmark. Så ikväll e de bara elliott o jag <3 eller jaa..snart blir de väl bara jag för elliott verkar vara trött nu!

ja, mkt mer än så har jag inte o dela med mig just nu..

hoppas alla mår bra

kramis






Kommentarer
Postat av: miian

hehe ibland undrar man hur vardagen skulle sett ut om båda parter i ett förhållande hade lika många intressen att lägga tid på.

Vem skulle då ta hand om kidsen liksom.

Gah men en bra kvinna reder sig själv ;)

2009-06-08 @ 21:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback