torsdag


2009-06-18 @ 12:51:19
Torsdag, en dag kvar till midsommarafton, tre dagar kvar tills a's semester börjar och det spöregnar ute!

JA, vad har man gjort hittills idag då? inte ett jädra jutta faktiskt. Gjorde oss iordning o skulle ut o gå förut eftersom de inte hade regnat nåt då ännu så tyckte jag att vi skulle passa på. MEN..de hann till o börja ösregna under den korta stunden. Så vi fick stanna inne.
Tog en sväng till mamma förut så vi i alla fall kom utanför huset en liten stund o så elliott fick träffa lite folk.Emma o william var där med =)
Elliott han bara kryper o kryper nu..de går inte snabbt än o är lite vingligt..men han kryper ändå! =)

En sak som jag tycker är lite jobbig är dock att han typ knappt äter någon matpure längre..iaf inte sedan han varit sjuk. Nu när han är frisk så sitter han bara och illtjuter så fort han får matpuren. Blir helt röd i nyllet..man får ju inte ens i honom en halv portion. Men sen när man tar fram fruktpuren efter..då blir han tyst! De tycker jag är jättelustigt. För innan har han varit ett matvrak. han har alltid ätit upp all matpure i tallriken o tjutit när det tagit slut för han vill ha mer! vad är de som händer? tänk om man ändå kunde veta va de känner/tycker och vill.

Usch.. måste verkligen ge mig ut och gå en sväng sen, annars får jag jättedåligt samvete.

ikväll ska vi äta mat från pizzerian. För min del blir det nog en kycklingsallad eller kyckling i bröd tror jag bestämt =)






Kommentarer
Postat av: emma - mamma till meja

hoppas ni får en jättemysig midsommar! vad ska ni hitta på?



kramar

2009-06-18 @ 13:56:55
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: erika

precis samma me elton just nu. han vägrar maten. vill ha lite frukt. förut åt han en hel matburk + en halv fruktburk.... asjobbigt. han bara gråter o skriker och spottar han me

2009-06-18 @ 15:14:37
Postat av: Amanda & Oscar

Du har en award hos mig, kram!

2009-06-18 @ 16:01:32
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: CiliaH

Hej svejs, hoppas ni får en bra midsommar oavsett väder :)



Kram

2009-06-18 @ 18:34:01
URL: http://ciliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback