Dagen


2009-03-26 @ 17:56:17
Idag har vi varit o hälsat på eva o gandalf.De hade det jättefint i huset, o vilken gullig mage eva hade =) tänk att det snart e dags vännen =)

Elliott blev illilsken när vi var hos eva, var antagligen övertrött. För när jag klädde på han ytterkläderna o satte honom i stolen så somnade han direkt. Han sov hela vägen hem, sedan vaknade han.

I eftermiddag har vi gått en promenad, varit hos mor en sväng, gått en till promenad. Nu ligger lillen o sover i sin vagn i groventren.

Ska ta o försöka städa lite nu..får se hur länge det går innan han vaknar.Kanske hinner jag klart?

vid tiotiden kommer andreas hem <3

hoppas alla mår fint.
kramis






Kommentarer
Postat av: Eva

hej hej =)

tack för idag, det var jätteroligt att du kom, och du behöver inte tycka det var jobbigt att han var gnällig, det förstår jag att det inte är lätt alla gånger...

nu ska jag duscha och sen titta på lyxfällan =)

och hoppas jag kan sova lika bra inatt som natten till idag..kram

2009-03-26 @ 20:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback