En mysig dag.


2009-03-10 @ 18:32:18
Idag har jag o elliott bara varit hemma o myst. Han har lekt massor i sitt babygym. Låg bredvid honom på golvet förut o vilade, men han ville inte vila. Han tyckte de va roligare o leka med mitt ansikte. Så efter en halvtimmas lekande med mitt ansikte ( naglarna isatta i näsan xantal gånger, o stadiga grepp tagna i underläppen på mig) slumrade han till. Då råkade jag gå förbi spegeln o såg att jag hade lite revor lite här o där..haha! får väl skylla mig själv. O naglarna är klippta, de är fasiken vassa ändå. Min lilla busunge. Det var värt o få de där röda revorna i ansiktet, för han var så glad o söt när han låg där o "möblerade "om ansiktet..

Har tagit mig lite egentid i sisådär 20 minuter idag med; de gick till solning. Det var så skönt, somnade nästan men då de smällde till för tiden va slut så va de bara o vakna upp i  den underbara verkligheten igen!

Sedan fick vi lite besök nu ikväll, syster med familj var här. Elliott kikade o flinade massor åt kusin willam, men william va inte ett dugg intresserad. Var jättetrevligt att de kom =)

Imorn eftermiddag ska vi åka till linköping o hämta pappa a's pass, på hemvägen ska vi stanna på citygross o handla lite grann inför lördagen.

nää.. nu ska jag återgå till min son. Han ligger o sover på täcket på golvet, ser så mysigt ut. Så nu måste jag sitta o titta på hans söta nuna o söta miner han gör i sömnen. O sitta o förundras över att han är vår, bara vår =)






Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

härlig dag=).Är det i helgen ni ska ha dopet?kram

2009-03-11 @ 05:45:41
URL: http://nomismamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback